KVARTERSLIGAN...

maj 15, 2013



Ibland går det snabbare än man tror tills man ses igen! I kväll efter jobbet tog vi oss till Humlegårdsparken - som ligger ett stenkast från där vi bor - och tittade på Lilly när hon spelade sin första match i kvartersligan. Det är en liga där klasslag möter varandra och i den här åldern så måste man ju säga att det är nog mer glädje än spel :-). Roligt som tusan hade de och jag tror att det blev en vinst med 12-1.
















I morgon är det redan torsdag igen. Jag hinner verkligen inte med någonting just nu känner jag. Det är så mycket som skall fixas; ringa rörmokaren som skall installera tvättmaskinen som levererades ut till stugan idag, ringa segelduksmakaren för att höra om han kan hjälpa till med en segelduk till altanen, fixa med en specialskena till duschdraperiet i badrummet i Tofta eftersom den stora fula duschkabinen skall ut och slängas på tippen fortare än kvickt - eller kanske skall vi försöka sälja den för den är ju rätt ny. Det får vi klura på - och köpa färg till altanen som skall grundmålas i helgen... om vi orkar. Sen måste vi städa, tvätta, planera lördagens grillkväll med våra fina vänner och handla mat innan helgen... puhh... jag väljer nog att stoppa huvudet i sanden och försöka lösa det mesta under morgondagen i stället. Nu skall jag gå och lägga mig och läsa lite innan det är tack och godnatt.

Kram!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images