FASTNAT...

januari 09, 2014



Jag har blivit alldeles uppslukad av den här boken. Att jag är så trött på morgnarna fortfarande skulle ju kunna ha något att göra med att jag har svårt att släcka lampan i tid på kvällarna... Förbaskat spännande! Nu har jag i och för sig inte läst ut den ännu och slutet kanske är en flopp men här och nu så är jag fast.

Förutom att läsa böcker som alltid är härligt så går väl inte den här veckan in på topplistan direkt. Mörkt, regnigt, tungt och trögt på alla sätt. Totalt händelselös. Tur att den är kort! Jag kom trots allt ut på en powerwalk i går kväll och hade tänkt följa upp den med en snabb löprunda i kväll men regnet fullkomligt vräker ner och där går min gräns. Det blir mys i soffan med en kopp the och min bok i stället. 

Nu ser vi fram emot fredagen och en skön helg!

KRAM!




You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images