KEVIN.MURPHY...

januari 30, 2014



Den här veckan har jag varit hos Linda på Frisörcompaniet och fixat till den fula utväxten som dök upp från ena dagen till den andra. Ena dagen tyckte jag att håret såg rätt ok ut för att nästa dag upptäcka att det såg helt bedrövligt ut. Märkligt…

Med mig hem fick jag dessa produkter från KEVIN.MURPHY. För mig som har ett typiskt nordiskt hår med många tunna hårstrån så är det här pudret perfekt när man vill ha lite volym. En liten present fick jag också. Ögonskuggor i jättefina färger.









Just nu sitter jag parkerad framför ett av mina favoritprogram; Revenge. De kör dubbelavsnitt på torsdagar nu vilket jag gör tummen upp för. Tidigare i kväll har jag och Philippa varit hemma hos min syster och hennes man Niklas och firat hans födelsedag. P och Lilly fick stanna hemma eftersom Lilly har varit lite krasslig idag så de gick miste om tårta och allt. Här hemma har det också varit piffning på hög nivå. Vendela och hennes kompis Maja har varit här hemma och plattat hår, sminkat sig och allt annat som hör till när man som tjej skall fixa i ordning sig inför en utekväll. De har nu begett sig iväg på gymnasifest; två fnittrande barndomskompisar som nu blivit stora damer. En tår i ögat letar sig fram… de är så himla fina!

Jag ser fram emot morgondagens "utekväll light" med mina kollegor. Vi skall börja kvällen med en afterwork på H10 för att sen hämta tapas på La Masia och tillbringa kvällen i den nya vinterträdgården på jobbet. Jag ser också fram emot att Ps syster och hennes äldsta dotter kommer hit från Hamburg i morgon kväll för att tillbringa helgen med oss. 

Önskar er alla en härlig fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images