Zzzzzz...

januari 13, 2014



Jag tror att jag har varit en björn i ett tidigare liv för jag har ett väldigt starkt behov av att gå i ide så här års. Så här såg det ut hemma hos oss i kväll efter middagen. Den ena efter den andra somnade i soffan. Det gick verkligen inte att hålla ögonen öppna. Jag har så svårt att komma tillbaka till vanliga rutiner igen och jag tycker att det har varit extra besvärligt i år. Måtte ljuset komma tillbaka nu snart för det här är inte kul...

Något som i alla fall är ljust den här veckan är att Johannes är nere på ön på en liten snabbvisit. Mysigt att få träffa honom igen. Om några veckor ses vi igen när vi skall åka upp till Stockholm för att fira killarnas födelsedagar. Jag är så glad för att de bor så pass nära.

Nu skall jag fortsätta att Zzzzzz....

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images