LITE NYTT...

januari 18, 2014



Idag har jag hämtat ut några härliga paket med lite smått och gott inför Thailandsresan. Det var ju så otroligt klantigt av mig att inte fixa semestergarderoben i somras för fy fasen vad jag har fått lagt ner mycket tid på att leta efter sommargrejer på nätet. När jag väl har hittat något snyggt så har det så klart varit slut i min storlek. Suck... Nu börjar det dock ordna upp sig men jag väntar ännu på det mest kritiska... bikinin. Den har jag nog letat allra mest efter men nu skall den komma i slutet på januari. Men jag skall inte ropa hej ännu för den skall ju passa också och vad är oddsen på det... 

Den senaste veckan har jag tagit emot den ena leveransen efter den andra med varierande utfall. En del har fått åka raka vägen tillbaka. De här sakerna som jag hämtade idag får i alla fall stanna. Ett par flip-flop från SEAFOLLY...




... och en klänning från Luxury by Moondust.




Idag var jag också inne på en av mina favoritbutiker; SODA här hemma i Visby och bytte mitt halsband från ICON som av någon anledning gick sönder förra veckan. Det börjar ordna upp sig men jag är inte riktigt i mål ännu. Jag skulle velat ha en klänning till och ett par lite finare flip-flop hade ju inte varit hel fel men det får jag fixa på plats.

Annars har jag en riktig skön helg. Den startade igår efter jobbet med lite bubbel i vinterträdgården på jobbet tillsammans med mina kollegor i byggnaden där vi jobbar. Vi flyttade dit efter jul och nu firade vi att vi äntligen är plats. Mysig avslutning på veckan. Myset fortsatte sen hemma med familjen där det bjöds på ungsbakad rostbiff med potatis och vitlök. Det var sååå gott!

Nu har jag blivit placerad i soffan med ett glas vin och i kväll slipper mamman laga maten. Sköööönt!

Ha en fortsatt fin lördagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images