KVÄLLSLYX...

januari 07, 2014



Åhh vad skönt att slippa laga mat när jag kom hem efter årets första riktiga dag på jobbet! I kväll fixade Vendela och Markus middagen och jag kunde bara slå mig ner vid dukat bord. Lyxigt! Hemmagjord pizza med en massa godsaker på... Yummie Yummie!!! 







Men vad det var trögt att ta sig ur sängen i morse hörreni. Det var ju ett bra tag sen vi behövde ställa väckarklockan och några av oss i familjen var ju tvungna att pallra sig upp medan Vendela och Philippa hade ledigt från skolan och kunde ligga kvar i sina sköna sängar. Det var bara att bita ihop och bege sig ut i mörkret och regnet och inse att det är så det kommer att vara nu ett bra tag framåt. Vi fick i alla fall en jättefin sista ledig dag där trettondagen bjöd på väldigt vackert väder. Jag var så taggad så jag begav mig till och med ut på en löptur med skön musik i lurarna. Jag kan väl inte påstå att det var en löptur som kommer att gå till historien direkt men jag kom i alla fall ut och resultatet av all mat som jag njutit av under ledigheten fick sig en rejäl match.

Nu skall jag runda av denna tisdagskväll med att titta på Maria Wern. Nästa avsnitt är redan i morgon. det gillar jag; att inte behöva vänta så länge på nästa avsnitt.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images