VOLUSPA...

juni 03, 2014



I kväll var det läge att tända vårt nya Voluspaljus eftersom det är så grått, regnigt och burrigt. Och Champagne Rose doftar ju helt ljuvligt! Min läslust blir alltid lite större när vädret dyker så mina böcker  får jobba som bara den nu.





Idag har jag varit på återbesök hos tandläkaren och tagit stygn och allt ser ok ut men det är ff lite rött och svullet. Jag har ännu lite småont då och då och är supertrött men mitt tålamod får allt jobba på lite till… 

Usch vad det är jobbigt att gå dit. Jag tycker att jag är hyfsat smärttålig men när jag sätter mig i den där stolen så piper jag för minsta lilla. När jag var liten och fick ett hål i en tand så hamnade jag hos en tandläkare som verkligen inte borde ha haft med barn att göra överhuvudtaget. Det sitter i och när jag sitter där i tandläkarstolen så är jag helt plötsligt 7 år igen. Jobbigt… Som tur är så har jag numer den bästa tandläkaren av alla men just nu drar jag ändå en lättnadens suck över att det förhoppningsvis dröjer ett helt år tills jag behöver gå dit igen.

Nu tillbaka till boken!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images