EGEN RABARBER...

juni 08, 2014



Då har vi äntligen skördat vår första rabarber och bakat en rabarberpaj. Så somrigt och härligt så att jag nästan dör en smula… Pajer är ju så enkelt att svänga ihop och så gott men jag tror att småtjejerna gillar att slicka visparna och bunken allra, allra mest :-).





Nu är vi tillbaka i stan igen och vi hann att träffa våra ungdomar en snabbis innan de for i väg på vidare äventyr. Det är inte så ofta man lyckas locka ut dem till Tofta nu när de fyllt 18. Landet är inte speciellt hett nuförtiden för det händer ju så mycket roligt inne i Visby på helgerna :-). Nästa helg skall i alla fall jag och P flytta ut till landet för sommaren och jag längtar så galet mycket efter det trots avsaknad av ungdomar.

I dag har vi njutit av solen hela dagen och jag har tydligen njutit så mycket så att jag har missat lillsessan Leonores dop. Vad är oddsen på det?! Jag som älskar allt som har med kungliga tillställningar att göra. Typiskt… Hoppas att det kommer att visas något slags sammandrag så att jag kan få uppdatera mig på godbitarna.

Ha en fortsatt fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images