NYA SOLISAR...

juni 16, 2014



Jag hoppas att jag kommer att få använda de här brillorna massor i sommar! Det stod TINA på dem och jag var bara tvungen att få med mig dom hem från Friendh´s. Skön passform och ett bra pris, ja då måste man ju slå till :-). Jag har verkligen hur många solglasögon som helst för jag hittar liksom aldrig rätt och sen ligger de hemma och skräpar överallt. Jag har dock stora förhoppningar på de här som kommer att få göra mina Ray Ban-pilotisar sällskap i sommar och då kommer jag i alla fall att ha två favoritpar.




Då var första jobbdagen den här veckan slut och den gick verkligen i racerfart. Det är ju alltid så veckorna innan semesterperioden drar igång på allvar; riktigt snärjigt. Men snaaaart, snaaaart är det dags för några veckors ledighet och det ser vi fram emot så himla mycket. Vi har inget planerat förutom en liten tripp till Mallorca/Palma och det känns skönt att kunna få ta sommaren som den kommer.

Men närmast ligger midsommar och nu är det dags för lite planering.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images