ÄN ÄR DET INTE SLUT...

september 04, 2014



Idag var det fullt av kryssningsturister i stan och det har varit ett riktigt härligt sommarväder. Solen och värmen har kommit tillbaka och nu skall jag njuta som bara den av de sista fina dagarna med sommarkänsla innan det är dags att välkomna hösten. 

Så här så det ut idag när jag gick till jobbet. Antar att det är de sista kryssningsbåtarna som besöker oss nu och i gästhamnen låg det några enstaka segelbåtar; de sista för säsongen skulle jag tro. När det är så gott om plats så att segelbåtarna kan ligga med sidan mot bryggan, då vet man att sommaren börjar säga hej då.




I kväll har det visst hänt något stort! Zlatan har slagit något slags rekord. Jag är ju inte alls intresserad av idrott och synnerhet inte av fotboll. Jag förstår mig inte på detta spel som oftast är så långtråkigt så att klockorna stannar men jag förstår att 50 landskampsmål… det är stoooort!

Inte för att jag såg det… men jag hörde :-).

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images