FÖR ATT DU ÄR DU...

september 12, 2014



Oj vilken mysig kväll vi hade i går när vi firade vår fyraåriga förlovningsdag med blommor av olika sorter, god mat, gott bubbel och en hel massa kärlek! Jag är så lycklig över att jag får leva med mannen jag älskar och jag är så lycklig över att han också verkar vara lika lycklig över att finnas i mitt liv. Underbar känsla!

Vi åt fondue med bakad potatis till och det är ju alltid en hit! Sen tar det lite tid också och man hinner avhandla massor där vid matbordet. Underbara samtal med stora och små!




Till efterrätt åt vi chokladmousse… eller egentligen är det ju vanlig chokladpudding men det låter ju lite bättre om man skriver chokladmousse ha ha :-). Barnen tokgillar det!

Nu har den här fredagen passerat och det är dags att fixa det sista med kvällens middag och inleda nya samtal med ungdomarna i familjen. I kväll blir det Grekisk pytt. Sagolikt gott!

Ha en skön fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images