MÅNDAG IGEN...

september 29, 2014



Måndagar är verkligen inte min grej… särskilt inte efter den här härliga helgen som har varit en av de mysigaste på länge. Jag vet inte hur många gånger jag under helgen har sagt att "Åhh vilken mysig helg vi har". Fest med fina vänner i fredags och sen massor av tid med tjejerna och inga måsten. Å andra sidan så uppskattar man väl helgen mer när det finns en tråkig måndag därefter.

Dagens måndagsmorgon var trots allt ändå en av de bättre; sol och rätt varmt och det blev en skön liten promenad till jobbet.




I kväll har det varit sista kvällen med gänget för den här gången och sista themyset i den här soffan på den här platsen i allrummet. Nästa gång som de kommer så har vi förhoppningsvis ett "nytt" fint golv och en ny soffa på väg eller om vi har riktig tur, så är den på plats. Jag oroar mig lite för hur vi skall få upp vår vita hörnsoffa till allrummet uppe. Förvisso går den att dela i två delar men trappan är ju trång som bara den. Spännande…

Nu är denna måndag snart slut och jag tror jag skall muntra upp denna dystra veckodag med att ta mig an en ny bok som jag köpte i helgen.

Hoppas att ni har en bättre inställning till veckans första dag än vad jag har :-).

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images