HAPPY HALLOWEEN...

oktober 31, 2014



Hade glömt…eller snarare förträngt... att det var Halloween idag men det blev jag varse så fort jag kom hem i kväll. Det plingar på dörren mest hela tiden och utanför står det "läskiga" barn och hotar med att spruta ner våra fönsterrutor med ketchup om de inte får godis :-). Ja jösses vilket påfund. Känner mig ytterst tveksam till det här med Halloween. Men jag är ju vuxen. Barnen tycker ju att det är fantastiskt kul. Kanske har jag i det här sammanhanget till och med passerat gränsen från att vara vuxen till att vara gammal?




Alla helgonahelgen tycker jag däremot är så himla fin. Att se alla kyrkogårdar bada i ljus är så fantastiskt vackert och jag tycker att det är så fint att kyrkogårdsförvaltningen här i Visby har "Öppet hus" med personal som visar runt och berättar om kyrkan, kyrkogården, krematoriet osv. Bra gjort!

I kväll blir det en lugn kväll här hemma. Vi har öppnat en flaska vin och nasslar lite från en bricka med charkuterier. Det är dags att landa lite efter en slitig och intensiv vecka och ladda inför morgonkvällens fest hos min syster och hennes man. Känns som att det kommer att bli en riktigt bra helg!

Happy Halloween!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images