VINTIPS...

oktober 26, 2014



Det här vinet fick jag ett tips om av en kompis och nu tipsar jag det vidare. Governo från Italien som passar bäst till lamm och nöt men vi drack det till fläskkött och det slank ju ner utan problem ändå :-). 99:- och mycket prisvärt.




Här har man varit uppe i ottan idag. 06.30 landade hon, vår efterlängtade Vendela på Visby Airport efter en vecka (tillsammans med ca 50 andra ungdomar) i Turkiet. Vi lär väl inte se röken av henne förrän framåt middagen i kväll för nu skall det sovas i kapp men i kväll ser jag fram emot att få höra om hennes första resa på egen hand. Valda delar skulle jag tro. Som mamma till en 18-åring som varit på resa med ett stort gäng kompisar vill man nog inte ta del av allt :-).

Underbart höstväder idag. Det är nog dags att plocka fram löparskorna och ta en sväng tror jag. Bäst att passa på nu när tanken kom till mig.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images