KVÄLLSLÄSNING...

oktober 13, 2014



Den här fick följa med mig hem från stan idag. Jag gillar Markus Luttemans sätt att skriva så mina förväntningar är rätt stora. Per Holknekt har ju varit med om en del i sitt liv och är det någon som kan få till en nyanserad ton kring alla hans bravader så är det nog just Markus L. Jag måste bara läsa ut boken jag håller på med först. Är precis i slutet, ni vet när boken är så där spännande så att man läser in på halva natten så man är alldeles som död morgonen därpå. Typiskt mig att göra så. Nu satt jag och läste hela färjeresan hem igår och när vi la till i Visby hamn så var det bara att slå igen den. Det var nog första gången som jag önskat att färjeresan skulle varit lite längre.

Jag hade en fin avslutning på mamma-barnhelgen i går. Mys med barnen hela dagen och sen tog jag och Vendela båtbussen ner till Nynäshamn och några timmar senare var vi hemma igen. Den här helgen kommer jag att leva på länge!

Nu är veckans första dag snart förbi och jag laddar för nya säsongen av Revenge som startar upp i kväll. 

Ha en skön måndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images