ETT LITET INKÖP...

mars 23, 2015



De här juvelerna var ett av få inköp jag gjorde i NY men vilka juveler sen! Det här kan nog vara de skönaste skorna ever ever… Just den här sortens Nike Air Max, är ju så snygga så att jag nästan smäller av… 

Då var det en ny vecka igen då och måndagen har så klart hittills gått i jobbandets tecken. Idag har det snöat här på ön igen men som tur är så ligger den inte kvar på marken. Tur är det för jag vill verkligen inte se någon mer snö nu. Vart har solen tagit vägen?! Och värmen… skall den aldrig komma? Fasen vad segt det är!

Nu värmer jag mig framför brasan och skall snart fixa en kopp the. Kanske kan jag bli lite mindre kinkig då.

Hoppas att inte ni inte fryser lika mycket som jag…

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images