FJÄDRAR MED DEN PERFEKTA FÄRGEN...

mars 28, 2015



I dag hittade jag påskfjädrar med den perfekta färgen. Någon slags blandning mellan puderrosa och ljust, ljust brunt. Så himla fint. Jag letar också efter små ägg som kan passa till men det har jag tyvärr inte hittat ännu. Jakten efter de perfekta äggen får fortsätta i morgon. Som tur är så är det ju några dagar kvar till påsk så det finns ännu gott om tid.




Dagen har som sagt tillbringats "på stan" och jag var inne i ett riktig flow idag för jag hade ett helt gäng kassar med mig hem. Massor av fynd har jag gjort men vi får väl se vad som kommer att få flytta in i min garderob när jag har provat igenom allt en gång till.

Nu har vi avverkat en eftermiddagsfika och det är dags att börja med kvällens middag. Biff Rydberg bjuder kocken på i kväll.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images