TAVLA PÅ PLATS...

mars 31, 2015



Äntligen är den på plats, vår tavla vi köpte i NY. Den blev en riktig färgklick på den vita väggen och jag är så glad över att vi slog till på ett köp. Jag är inte så mycket för färg; jag blir rent av orolig och nervös när jag har en massa färg runt omkring mig men en färgklick som den här funkar bra.

Tavlan föreställer Times Square och är målad med akryl i botten och en massa bilder på kända musikaler uppsatta ovanpå som ett collage. Vi älskade den direkt vi såg den :-)!




Här hemma sitter vi nu och gäspar i kapp. Jag har varit så galet trött hela dagen men som tur är har det varit full fart på jobbet idag så att jag inte hunnit att känna efter. Nu har vi landat ner här i vår stooora sköna soffa framför den tända kaminen och det finns en risk att den kan bli för skön... Får kämpa lite för att hålla mig vaken faktiskt.

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images