DEN PERFEKTA FÄRGEN BLEV HELT FEL...

april 02, 2015



Så fel det kan bli… Jag köpte ju så fina fjädrar i en, som jag hävdar rosa-ljusbrun färg, familjen säger brun men hur fult blev det inte med just den färgen till den nyuppsatta tavlan i vårt allrum. Förskräckligt skulle jag vilja säga så påskriset har fått flytta ut i hallen i år. Några små fina ägg att hänga i riset har jag inte hunnit med att fixa ännu men det är ju bara skärtorsdag idag så det är ju ännu gott om tid :-).




Idag är det hemmajobb som gäller för mig och jag tittar in här en snabbis på lunchen för att säga hej och önska Glad Påsk!

I kväll skall vi fira påsk hemma hos mina föräldrar tillsammans med min syster och hennes familj, i morgon fyller vår fina Vendela år och då skall det firas som bara den med familj och vänner och påskhelgen kommer sen att avslutas med ett par dygn ute på landet. Det känns som att det finns bra förutsättningar för att det skall bli en fin helg.

Ha en riktigt fin skärtorsdag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images