FINASTE PRESENTEN...

april 17, 2015



I går fick jag en otroligt fin bröllopsdagspresent av min P. Ett halsband från Drakenberg Sjölins serie Morning Dew Family som heter Pebbles. Det är så fint och jag älskar det! Och jag älskar min P! Väldigt mycket!




Nu har vi avrundat firandet för den här gången. Vi har jobbat av några timmar och är nu på plats här hemma i stan igen. När vi kom hem möttes vi av ett helt hav med skor i hallen och hela huset fullt av 13-åringar som tittade på film och mumsade ostbågar och popcorn. Underbara kontraster ha ha :-). 

Nu skall lillan skjutsas iväg till ett övernattningskalas hos sin bästa kompis och sen är det dags att börja förbereda kvällens middag. Borta är glamouren med champagne, hummer, oxfilé och Amarone och i stället laddar vi för en tacokväll med dunkvin och Let's Dance. Det är grejer det ha ha :-)!

Ha en härlig fredagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images