EN MYSIG GRILLKVÄLL...

april 23, 2015



Det gäller att passa på när vädret visar sig från sin bästa sida så i kväll åkte den rostiga "lillgrillen" fram och fick jobba lite. Så gott och så mysigt när hela familjen samlas kring grillbestyren. I kväll bjöds det på grillad fläskkarré med rostad klyftpotatis, palsternackspuré, majskolvar, halloumi, sallad och två olika sorters såser; örtsås och bea. Lovely… utifrån alla möjliga olika perspektiv!




Idag har det varit full fart som vanligt. Först en intensiv jobbdag, några ärenden på stan, till ICA och handla till middagen och sen hem till familjen. Mer glamouröst än så har det inte varit men gud vad jag älskar den här vardagen som jag har. Den är inte självklar för alla och har inte alltid varit självklar för mig så jag har faktiskt blivit riktigt duktig på att bara vara och att uppskatta högt som lågt i mitt liv. Det är klart att jag inte går omkring och njuter av livet varenda vaken sekund, jag kan vara rätt gnällig emellanåt men att jag uppskattar vardagen så mycket är en ny sida hos mig. Det kanske kommer med åren :-).

Nu har jag i alla fall snart njutit färdigt för idag och ser fram emot en ny dag att njuta av i morgon. 

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images