DÄR SATT DEN...

april 07, 2015



Årets första löprunda i spåret fick jag till idag. Det skulle till en friskvårdstimme från jobbet, solsken och min P som agerade hare men jag kom i väg till slut. Jag kan väl inte påstå att det var några enkla 4 km precis men jag sprang nästan hela vägen i alla fall. Kände att jag hade svårt att andas och jag misstänker att allergin har slagit till ordentligt nu för så här tungt brukar det inte vara. Efter ett par km släppte det och kändes lite lättare. Hur som helst så är det skönt att slippa springa inne i stan på asfalt och det här får bli min nystart efter att haft uppehåll sen vi var i NY.

Den här veckan har jag inget speciellt planerat så den får helt enkelt fyllas med jobb och träning. Det är nästan så att jag längtar till nästa pass… men bara lite :-).

Ha en fin tisdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images