HEMMA IGEN...

april 12, 2015



Då har vi lämnat lantlivet för den här gången och är tillbaka här hemma i vårt lilla casa i stan igen. Jag trivs så otroligt bra i våra båda hem så jag är lika glad oavsett vart jag checkar in. Men helgerna ute på landet nu på våren är så galet fina, särskilt en helg som den här som har varit solig och hyfsat varm. Idag har det förvisso blåst ordentligt här på ön och det är lite svalare i luften men vi märker inte så mycket av det på vår altan som tur är. Idag gjorde vi ändå lite nytta och räfsade löv på tomten men sen lutade vi oss tillbaka och njöt av solen resten av eftermiddagen. 




Nu väntar lite tvätt och allmänt fix innan det är dags att laga lite mat. Jag har en extrem brist på fantasi vad gäller matlagning just nu. Samma gamla rätter bara snurrar bara runt runt. Jag skulle ju bli bättre på att laga lite nytt då och då men nu var det ett bra tag sen det blev så. Måste ta nya tag…

Men i kväll blir det kyckling med rostade rotfrukter och någon god sås till. Orkar inte ta tag i det nya just i kväll...

Ha en skön söndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images