SNYGGASTE RESVÄSKAN HAR PLOCKATS FRAM...

mars 09, 2015



Den här vackra resväskan fick jag av P när jag fyllde år och den är verkligen just vacker! Har alltid velat ha en riktigt snygg resväska och nu har jag en. Den har ju redan varit ute på en premiärtur och fått lite skavanker och en buckla. Och fler lär det bli… Nu skall jag försöka att packa så lätt som möjligt inför resan och det lär vara den största utmaningen den här veckan. Jag är ju känd för att få betala övervikt… Men väskan är lätt som en fjäder så bättre förutsättningar kan jag ju inte få.





Just nu pustar jag ut efter ett träningspass. Höll på att skriva "ett skönt träningspass" men det var det verkligen inte! Vansinnigt jobbigt skulle jag vilja säga. Några kilometers löpning fick jag ihop i alla fall med ett par korta avbrott och ett egenkomponerat bodypump-pass här hemma efter avslutad runda. Är rätt nöjd med mig själv faktiskt!

Nu blir det en mugg grönt the och 70%-ig mörk choklad. Tungan krullar sig bara jag tänker på det…

Ha en fortsatt skön måndagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images