ROLFS KÖK...

januari 28, 2017



Här hamnade vi till slut i går kväll. Efter att ha tagit ett glas bubbel i Hötorgshallen och handlat lite så testade vi den här restaurangen som vi så länge pratat om men aldrig varit på. Om den var bra... jadå maten var super. Vi delade på en charkbricka till förrätt och till varmrätt gick vi utanför vår komfortzone och testade Oxkinder med potatispuré smaksatt med tryffel. Jag hade aldrig vågat testa det om inte en kollega hade rekommenderat det och det var supergott. Ser ut som oxfilé ungefär men köttet är så mört, som ett långkok ungefär.

Coolt ställe och servicen är bra. Lite småsegt i början men det tog sig.





Äntligen lördag nu och jag sitter ff här vid frukostbordet med en kanna the. Inser att jag måste ta mig ner till förrådet och starta jakten efter de försvunna sommarkläderna. Till och med min bikini är väck så ni fattar att det blir biiiig problems om jag inte hittar den där kartongen.

Ha en härlig lördag!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images