CLUB SPA FRÅN KUSTNÄRA...

november 22, 2018



Hej på er!

Nu kan jag äntligen tända mitt doftljus Club Spa som kommer från Bruka. Just den doften älskar jag! Det har ju varit ursvårt att hitta någon återförsäljare till Bruka inne i City för nu har de sin butik i Frihamnen men vem rycker ut då... jo fina Ingela som har inredningsbutiken Kustnära i Visby. Jag är så glad för att hon la undan ett litet lager till mig som jag kunde få hämta upp. Så tacksam!








Här har vi köpt en och annan grej under åren... bland annat de vackra champagneglasen från Frejas Boning som står högst upp det vita skåpet.

Nu har jag rasslat av en heldag på Visby Airport, hämtat upp Pers tjejer och nu sprider sig en doft av pannkakor i huset. Det var inte går vi hade det på menyn... det riktigt drar i käkarna så gott ska det bli. Ser fram emot att runda av veckan här på ön i morgon och njuta lite av helgen innan det är dags att bege sig tillbaka till Stockholm igen för att börja förbereda för adventspiffet. Känner att jag längtar efter det nu.

Ha en underbar torsdagskväll!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images