EN LYXIG SKUMTVÅL OCH EN MOBIL SOM GETT UPP...

november 05, 2018



Inlägget innehåller reklamlänkar.

Hej i höstmörkret!

Nu blir det mörkt tidigt och snabbt alltså. Och än är det ett bra tag tills det vänder igen... 

Den här härliga skumtvålen fick bland annat följa med hem från Friendh´s häromdagen. Tvålen kommer från  Michel Design Works, innehåller sheasmör och den både doftar ljuvligt och gör händerna mjuka. Den här har redan blivit en favorit här hemma i badrummet kan jag säga. 


 



När jag inte tvättar händerna med vår nya tvål så håller jag på med att reda ut allt som hamnat i kölvattnet efter att min mobil helt plötsligt slutade att fungera i helgen. Tyvärr har jag varit slarvig med att säkra upp det jag har i mobilen så nu sitter jag här med skägget i brevlådan och inser att allt är väck. Jag var förbi en reparatör ikväll och deras bedömning var att det skulle kosta mellan 1800-4000 kr att laga den och det är ju definitivt inte aktuellt. Ja ja, det finns värre saker här i världen än en trasig mobiltelefon men tusan vad handikappad man blir alltså och vilken tid det tar att reda ut allt...

Nu är det dags att fixa något lite enklare till middag och sen bänka mig framför "Vår tid är nu". Den serien är ju så himla bra!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images