AFTERWORK MED FINA (PAY)EX-KOLLEGOR...

november 27, 2018



Gokväll och nästan gonatt för det var värst vad tiden sprang iväg!

Tyvärr hann jag inte titta in till er igår men här är en suddig bild på mig när jag mötte upp Per utanför hans jobb i kväll för att gå vidare till Asian Post Office och träffa några av våra före detta kollegor på PayEx. Det var bitande kallt ute och då passade det bra att krypa in i min leokappa från Day som jag köpte för någon vecka sedan. Alltså hur skön... Halsduken kommer också från Day och mössan från Bik Bok.




Spännande mat på menyn; jag åt Chicken bao slider och Popcorn shrimp... vansinnigt gott! Tyvärr lyckades jag bara få med Chickan bao på bild. I vanlig ordning så är jag så glupsk att jag har hunnit äta upp maten innan jag kommer på att det hade ju kanske varit trevligt med en bild... 



Bästa gänget!

Nu har vi rullat hem och det är dags att börja runda av veckans andra dag. I morgon väntar ännu en AW med en nyfunnen vän som jag lärt känna sen jag flyttade hit till Stockholm. Det är ingen hejd på AW:andet den här veckan.

Tack för idag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images