DAGS ATT ÄGNA GARDEROBEN EN TANKE...

augusti 27, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Members, Calinroots, Gina Tricot och Glitter.



Solglasögon / Ringar / Sneakers / T-shirt / Byxa



Hej på er!

Ett sent litet inlägg kommer här... Idag hade jag mycket på min agenda så tiden har helt sprungit ifrån mig. Jag hade tänkt att jag skulle göra en djupdykning i garderoben ikväll för att rensa och få en överblick av vad som finns för nu har jag alla årstiders kläder huller om buller... hur det nu kunde bli så... men jag alldeles för trött för ett sådant projekt ikväll känner jag. Jag nöjer mig med att titta på kläder istället så jag delar med mig av några collage med snygga grejer.

Jag är så sugen på ett par randiga byxor i år. Förra året snöade jag ju in på rutigt men nu börjar jag glida över. Ett par snygga sneakers till och en tisha så är man ju i hamn.






1. Scotch & Soda (Top - Night) / 2. ICHI (Susan - Skirt - Total Eclipse) / 3. Xti (Sandals - Yellow) / 4. Scotch & Soda (Top - Sea Foam) / 5. Part Two (Rena - Skirt - Artwork Dark Green) / 6. Tamaris (Ana - Heel Sandals - Black) / 7. In Wear (Reka - Cardigan - Multi stripe) / 8. Hunkydory (Earl Denim - Mid Indigo Wash) / 9. Adidas (Superstar - Sneakers - White) / 10. Soft Rebels (Oline - Blouse - Snow White/Off White) / 11. Dranella (Danny 1 - Skirt - Printed) / 12. Steve Madden (Editor - Ankle boots - White)




1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6


Kjolar kan man inte få för många av tycker jag och jag har typ bott i mina kjolar hela sommaren. Jag har oftast en tisha till men nu till hösten är det snyggt att kombinera med en kofta, eller hur? 

Näää nu är det dags för mig att runda av den här tisdagen som avslutades med en PW. Jag håller i mitt lilla hälsoprojekt rätt bra tycker jag och nu börjar jag märka lite resultat också. Kul för det var trögt i början. Det hände ingenting alls och jag tappade motivationen lite men jag taggade till igen och nu känns det ju faktiskt rätt bra när jag märker att mina ansträngningar har lönat sig. Jag vill tro att rundan kändes lite lättare ikväll också.

Vi hörs i morgon!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images