BRAS-SÄSONGEN ÄR HÄR...

september 29, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Gina Tricot och Cervera.


Hello!

Visst är det mysigt ändå att få tända en brasa och dricka en kopp te i favorithörnet i soffan? Det har jag gjort både igår och idag och jag ser fram emot fler sådana här eftermiddagar i höst. Det är då jag känner att det är helg på riktigt på något sätt. Jag har också fått sova ut två morgnar i rad. I går höll jag aldrig på att komma ur sängen och jag vågar inte ens berätta om när jag äntligen masade mig upp men en ledtråd är att det var närmare lunch än frukost... Jag hade en rejäl sömnskuld märkte jag. Idag piggnade jag till betydligt tidigare och nu är jag ifatt igen.


Min svarta top är från Gina Tricot. Den är i sååå bra kvalitet och jag har använt den hur mycket som helst. Man kan dra ner den över axlarna om man vill eller ha den som en vanlig top. Min top är från förra året och finns tyvärr inte kvar men en liknande med kort ärm finns HÄR




Ljuslyktorna från Skultuna hittar du HÄR och muggen är från Åsa Lindström Keramik.

Idag har jag varit en sväng på stan och hittat lite av varje som jag ska visa er framöver. Ett par snygga svarta boots, en grön poncho, en vit kappa och ett par tröjor som jag har tänkt kan passa till mina kjolar blev dagens fynd. Ska prova allt igen för att känna efter riktigt ordentligt att allt passar och känns bra. 

Ha nu en fortsatt underbar söndag!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Bland det mysigaste som finns! Vi sitter här i soffan med tänd brasa just nu:).
    Tack, detsamma till dig
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Älskar brasa, tända ljus och en kopp the, men fortfarande lite för varmt att tända brasa för mig men snart så kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade det så ruggigt här hemma i helgen så vi passade på. Sååå mysigt! Kram //Tina

      Radera
  3. Så mysigt med brasa. Det är det jag saknar mest med mitt förra hus. Jag eldade typ jämt. Vinter som sommar. Älskar det.

    Kan tänka mig att det behövdes avkoppling efter ett långt jobbrejs och en helg med ett gäng brudar!

    Kram Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag har svårt att klara mig utan det. Vart vi än flyttar så måste vi ha en. Finns det ingen så har vi alltid installerat en kamin. Ha ha... ja avkopplingen var välkommen verkligen :-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images