REGN I STOCKHOLM IDAG...

september 28, 2019

Inlägget innehåller reklamlänkar till Bubbleroom och Åhléns.


Hej hej!

Det regnar i Stockholm idag så det var bara att plocka fram paraplyet när det var dags för oss att gå ut en sväng på stan. Vi har klarat oss undan regn rätt länge nu så det är bara att tugga i sig och det var ju faktiskt rätt varmt ute så det fick gå.

Det blev en sväng för att fixa det allra nödvändigaste; mat till kvällen och nya blommor till vasen på köksbordet. Att gå på stan en lördag när det dessutom är lönehelg det är ingen lek så jag sparar shoppingrundan till i morgon. Söndagar brukar vara så mycket lugnare.




Kappan är från förra året men en annan riktigt snygg rutig kappa finns HÄR. Svarta byxor till ett bra pris finns HÄR.  Mina svarta boots har flera år på nacken och kommer från Hope men nu är jag på jakt efter ett par högblanka och då har jag spanat in de HÄR. Visst är de fina!

Här hemma har vi tänt en brasa i öppna spisen och fikat med fikabröd från bageriet här runt hörnet. Jag gillar att hösten är här nu. Och jag gillar att vi inte har några måsten den här helgen. Jag bara är...

Ha en fortsatt fin lördag!

KRAM!

You Might Also Like

6 kommentarer

  1. Det blir väl till att ta med sig paraplyet när man åker till Sverige nästa vecka.
    Ha en fin söndag och bootsen var snygga som du spanat in.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi får hoppas att det har regnat över tills dess. Just nu skiner solen :-). Ja, visst är de snygga! Kram //Tina

      Radera
  2. Fin du är, tillbringade den regniga dagen på fotbollsplan kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Åhh minns precis hur det var. Regniga dagar vid fotbollsplanen och kalla dagar i ishallar... Kram //Tina

      Radera
  3. Du är ju alltid fin på bilderna. Men idag var du väldigt fin. Såg lite annorlunda ut? Snyggt med svart och rutig kappa. Kraaaam Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Det kanske var det nya läppstiftet som gjorde att jag såg annorlunda ut ;-). Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images