MOT TAKE OFF...

september 10, 2019


Hello!

Nu har jag avslutat den här jobbdagen och påbörjat min packning. Att packa i sista minuten det är typiskt mig men jag brukar ändå alltid få med mig allt jag behöver. Nu är jag ute i god tid skulle jag vilja säga för klockan är ju bara strax före 19. Men den här gången har jag inte hunnit att förbereda i tanken vad jag vill ha med mig så nu vimsar jag omkring här hemma och rycker och drar i allt möjligt. Det är märkligt det där att när jag ska klä mig här hemma då har jag inga kläder men när jag ska packa inför en resa, då har jag så mycket kläder så att jag alltid får en heavylapp på resväskan...

Den här gången är det svårt att planera kläder för ena stunden visar väderprognosen att det ska bli skyfall och stormvindar alla dagar som vi är där och i nästa så blir det en hel del sol så ja... det är klurigt att välja vad jag ska ha med mig.




Visst är de vackra, Hortensiorna? En av favoriterna här hemma. Det är så härligt med alla säsongsblommor och man har ju sina favoriter. På Odenplan kan man få ett helt fång för noll och ingenting så det är så tacksamt att handla snittisar där.

Nu måste jag rappa på. Ha en fin tisdagskväll. Vi ses i Torremolinos Malaga!

KRAM!

You Might Also Like

2 kommentarer

  1. Ååå ha en magisk resa nu...
    Å tur att du vilar upp dig inför nästa vecka...hehe...
    SÅ underbart mysigt att ha skansen så där nära...årskort var ju verkligen ett riktigt klipp...;) De är ju så in i nordens söta dina små...
    Å din dukning...åååå....jag vill oxå sitta i det där köket med den vackra tavlan och äta så där fint..
    Stor kram vännen, seeee Uuuuu

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Ja, jag ska vara superladdad inför nästa helg :-) Tack för alla dina fina ord. Du är för söt och snäll! Kraaaaaamar tillbaka <3 //Tina

    SvaraRadera

Like us on Facebook

Flickr Images