EN JULKLAPP TILL MIG SJÄLV...

december 19, 2019

Inlägget innehåller en reklamlänk till Jolie.


Hallå!

Titta här vilken julklapp jag hämtade ut till mig själv igår. Hudvårdsprodukter från Patyka. Jag har ju testat runt en hel del men inte hittat rätt men förra hösten när jag var på ett härligt bloggevent som ni kan läsa om HÄR så fick vi en fantastisk goodiebag med fina grejer. Fina Pernilla som ordnade med allting driver en blogg som ni hittar HÄR och hon hade bland annat fixat produkter från Patyka som jag aldrig hade testat tidigare. Patyka är ett franskt märke som återuppstått efter att ha fallit i glömska under många år men som numer är ekocertifierat. Alla produkter är veganska utom två som innehåller bivax och jag minns att jag var supernöjd med produkterna då men minns faktiskt inte varför jag inte fortsatte. Men nu så...


Jag har köpt på mig serum, ögonkräm och dagcreme i steg 1 och ska sen successivt utöka Patykaparken för nu ska min hy få sig en match. Man är ju inte 20 år längre har jag märkt. Ni hittar produkterna HÄR.

Nu städas och fejas det här hemma för fullt för när vi lämnar i morgon förmiddag så fylls lägenheten med ungdomar som kommer att husera här tills vi kommer tillbaka igen. Trist att vi går om varandra i år men så blir det ibland. Vi tar igen det efter nyår.

Ha en fin avslutning på veckan och ett härligt julstök nu i helgen.

Vi ses på Gotland!

KRAM!

You Might Also Like

4 kommentarer

  1. Jag gjorde ett samarbete med dem för något år sen och det är solklart de bästa produkter jag någonsin provat, så du har gjort ett bra val :-). KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, eller hur! Jag testade ju förra året men provade annat emellan men nu har jag bestämt mig. Det här märket är absolut bäst för mig så nu har jag börjat köpa på mig. Kram //Tina

      Radera
  2. Hoppas du blir nöjd med dina produkter.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har testat många olika märken de senaste åren men Patyka är verkligen så bra för mig. Drygt och räcker hur länge som helst. Kram //Tina

      Radera

Like us on Facebook

Flickr Images