DET ÄR JU TORSDAG!

april 25, 2013




Vad äter man på en torsdag om inte pannkakor. Som ni ser är grädde verkligen min grej och den här LCHF-metoden där man får äta grädde utan att få dåligt samvete gillar jag skarpt! Eller var det GI, 5-2 eller någon av alla andra hälsometoder som jag inte kan hålla ordning på...?

Jag tror hur som helst att för mig så funkar det nog bäst att äta lagom stora portioner och äta det jag tycker om med måtta. Måtta och jag är kanske inte riktigt överens just nu men fr om nästa vecka när jag jobbat lite mer med min motivation så skall jag se till att vi är on speaking terms igen.



I kväll tänder vi ett ljus för en fin liten ängel som inte längre finns här bland oss och tänker extra mycket på hur viktigt det är att vi tar hand om varandra och njuter av det vi har.

En extra stor kram till er i kväll!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images