NYTTA OCH NÖJE!

april 28, 2013





Hej på er!

Den här helgen har vi haft trädgårdshjälp i Tofta. Som de har fixat och donat tjejerna. Det blev en riktig härlig lördag; vi var ute och fixade hela eftermiddagen och jag tror att vi var ute på altanen fram till 18-tiden. Så skönt... så länge solen var uppe :)






Mina föräldrar tittade förbi på ett litet spontanbesök mot sena eftermiddagen och jag och mamsen hann ta ett glas rött på altanen och prata bort en stund innan de åkte hem.


Innan vi åkte ut till Tofta tog vi en sväng förbi fiskdisken på ICA Maxi för att köpa fisk till kvällens Thailaxmiddag. Det är med lite blandade känslor jag tittar ner i fiskdisken. Lite läskigt är det ändå...




Idag söndag hann jag med en liten shoppingtur på Adelsgatan. Av mina favoritbutiker så var det bara två som hade söndagsöppet och tur var väl det för plånboken. Herrejösses vad mycket fint det har kommit in i butikerna nu. Jag gick omkring och nöp i allt och det var många "åhh... och ahh..." innan jag äntligen kunde bestämma mig.

FRIENDHs

BRANTING

KUSTNÄRA

BUTIKEN

SODA


Dagen fynd! Visst är det konstigt att varje vår så är garderoben helt tom och man bara måste fylla upp den med lite nytt. Det här var dagens bidrag till min vårgarderob.


Hoppas att ni har haft en lika skön helg som jag har haft! Vilken tur att det inte är så långt tills vi får lite ledigt igen. Snart är det Valborg :-)

Kramar!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images