GLAD OCH LEDSEN...

september 03, 2015



Nu är jag hemma igen efter några fartfyllda dagar på resande fot. Intensiva dagar och i måndags kväll fick jag också till min stora lycka en liten stund över och då hann jag med att inhandla ett par nya sneakers från New Balance. De är ju så sagolikt sköna. Man behöver ju inte ens gå in dem. Det är bara att kliva i och promenera i väg. Har två par i olika färger och jag älskar dem!

I Stockholm och Oslo har det regnat som bara den de här dagarna men när jag satt på flyget halvvägs hem till ön försvann molnen och jag kunde se havet där nedanför. Lovely!  När jag sen klev av planet sken solen och det var varmt och skönt. Det är mitt Gotland det… Ön visste vad jag behövde när jag kom hem :-).

Man kan lätt tro att det bara är yta som inköp och väder och vind som fyller min tillvaro och mitt liv men så är det inte. I kväll har jag varit ledsen och det är jag, som alla andra, då och då även om jag inte alltid skriver om det här. Är så berörd av allt som händer på Medelhavet och bilden av den lille pojken som inte klarade den farliga båtresan över havet sitter fast på min näthinna. Glädjen över skorna jag köpte har fått en fadd eftersmak.

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images