NU HAR VI PLOCKAT UNDAN SOMMAREN...

september 06, 2015



Det här är det definitiva avslutet på sommaren; när alla lyktor ställs in i förrådet, tygerna plockas ner från altanen och reptilerna får gå till vintervila. Vemodigt är ordet… men nu ser jag fram emot hösten. Det skall bli så mysigt att få gå på höstpromenader, tända brasor, laga långkok, dricka massor av the och klä mig i höstkläder igen. Jag gillar det!




Nu är vi tillbaka inne i Visby igen och om en stund skall jag åka ut till ett hunddagis/nattis som ligger strax utanför stan och hämta min lilla favorit; Hasse. Han har tillbringat helgen där eftersom hans matte och husse varit på bröllop i Stockholm. Vi hade tyvärr inte möjlighet att ta hand om honom i helgen eftersom P har pälsdjursallergi. Någon timme funkar bra men inte en hel helg men nu skall han få komma hem till oss några timmar och då skall han bli bortskämd med massor av hundgodis, bus och mys.

Hoppas att ni också har en fin helg!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images