EN KVÄLL PÅ STAN...

oktober 29, 2015



I går kväll var det dags för en myskväll med min fina P. Det var så himla längesen vi spontant gick ut på stan för att äta middag mitt i veckan men nu var det dags. Vi startade upp det hela med en kundkväll på Friendhs. Bra priser och rabatter och fint ordnat av Annelie och Hanna men tyvärr ingen lyckosam shopping för oss den här gången.

Nästa stopp blev Gamla Masters för att dricka lite skumpa i väntan på vårt bord på en av favoritrestaurangerna… SURFERS!!!

Kameran glömde jag hemma så ni får hålla tillgodo med några halvtaskiga bilder från mobilen.




Ja som ni ser så blev jag så ivrig när allt kom in så jag glömde att ta bilder på den fint upplagda maten som bestod av Bang Bang, Räkbollar, Tofu, Ribs och Två gånger i pannan fläsk. Gaaaahhhh vad ljuvligt gott det var och den här restaurangen som är en av de bästa vi har i Visby har ju numer en systerrestaurang i Stockholm som är lika populär den. Ni som inte har ätit på Sufers har missat något. Boka bord!

I morgon mina vänner då skall jag lyxa till det med en ledig dag bara så där… Jag skall sova "lite länge", äta en långfrukost framför brasan med Nyhetsmorgon skvalande i bakgrunden och sen skall jag bara göra det jag känner för; kanske en liten shoppingtur på stan? Mot kvällen kommer Jacob och Linda ner till ön och sen är vi bjudna på middag till min fina syster tillsammans med roliga vänner. Jag ser fram emot fredagen :-)!

Hoppas att ni också får en härlig fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images