PIEDESTALER FRÅN LAGERHAUS...

februari 20, 2017



Det här är vad jag har pysslat med idag; att packa upp våra piedestaler från Lagerhaus och varit en sväng på stan för att köpa blommor. Eftersom jag inte har några gröna fingrar alls så måste vi ha tåliga växter som också klarar sig själva ett längre tag.

De passar rätt bra där i hörnet tycker jag; hörnet där jag samlat alla magasin tidigare. Nu ska jag bara hitta något att ha ovanför piedestalerna, på väggen, men jag har en tanke där...




Alldeles strax hoppas jag att vår leverans från Picky Living kommer. Vi har beställt nya dörrar till skåpen i hallen. Skåpet är från IKEA men dörrarna var ett riktigt felköp och det blev så fult. Inte hade de några andra heller som funkar här hemma hos oss eftersom utbudet är väldigt begränsat när det gäller de mått som vi har köpt. Typiskt! Det fick helt enkelt bli nya från PL. En dyrköpt läxa... det gick lite för fort där...

För övrigt så är det så skönt att få vara ledig. Väldigt lyxigt!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images