EGENTID...

februari 26, 2017



Det här är vad jag har pysslat med i helgen. Druckit många muggar the och plöjt magasin. Jag är ff så förkyld så jag har inte orkat tagit mig för någonting i helgen. Missade en rolig tillställning igår kväll till exempel och har knappt orkat gått ut överhuvudtaget. Massor av egentid har jag också fått eftersom P varit på Gotland men nu är jag nöjd. Nu vill jag ha sällskap och nu vill jag få tillbaka energin igen. Det var ju det jag skulle tanka den här veckan men jag intalar mig att det här är kroppens sätt att tala om för mig att jag bara skulle vara hemma och ta det lugnt och att energin förhoppningsvis kommer att finnas där i morgon när jag kliver in genom dörrarna till min nya arbetsplats för första gången som anställd. 

Nu väntar en intensiv vecka och en fulltecknad helg så det har nog med facit i hand varit bra för mig att få hänga här hemma och just inte göra någonting.

Ha en fortsatt fin söndag!

KRAM! 

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images