KUSINER PÅ STAN...

mars 06, 2017



Men hur fina är inte de här kusinerna?! 

Fast egentligen är inte alla tre kusiner med varandra men Vendela har en kusin på varje sida; en på min sida och en på sin pappas sida och det skiljer bara några veckor mellan de tre. De har växt upp ihop och hänger ännu tillsammans vilket är så kul. Just nu bor de på olika håll men den här helgen sammanstrålade de här hos oss för att ta en sväng ut på stan. 

Om de har roligt ihop? Vänta låt mig se...





Den här måndagen försvann verkligen i ett tjoff bara. Om jag tyckte att förra veckan var intensiv så väntar en än mer tight vecka nu. Men det är ju så det är när man börjar på nytt jobb, eller hur? Jag sov lite pottigt natten som gick också så jag lär inte bli något långvarigt sällskap här hemma i kväll.

Nya tag i morgon!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images