VIGÅRDA...

mars 25, 2017



Jag veeeet, jag har varit en sådan dålig bloggerska den här veckan. Det har varit rätt mycket jobb och förutom att jag var på en mysig middag på Supper med min fina kompis Maria i tisdagskväll så har det inte hänt speciellt mycket. Det har blivit en del sena jobbkvällar och då har jag varit så trött när jag packat ihop jobbdagen så jag har bara stupat i säng och somnat bums. Men tisdagskvällen var så himla mysig och vid sådana här tillfällen så känner jag att vi ibland bor väldigt långt borta från våra gotlandsvänner.


Idag tog vi en promenad på Kungsholmen och vidare ner till City, och på vägen sladdade vi införbi Vigårda (mitt emot Centralstationen) där vi tog en smaskig burgare. Mätta rullade vi ut därifrån och tanken var att vi skulle ta en liten shoppingtur men inspirationen infann sig inte alls så vi köpte ett fång med blommor på torget och gick hem i det vackra vårvädret i stället.





Nu är den äntligen här på riktigt i alla fall... våren :-). I Vasaparken hade ett av de små kafeérna öppnat upp och folk sitter ute och fikar eller tar en öl i solen utanför kaféer och restauranger. Underbart! I morgon ska det tydligen bli 17° och sol så då får det bli en promenad i Hagaparken. Och i natt ska vi ställa om klockorna. Hur härligt är inte det då?!

Ha en fortsatt underbar lördag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images