MELLOFINAL 2017...

mars 12, 2017



Vilken kväll!

Premiär för oss att vara på Mellofinalen; den här gången i Friends Arena. Kvällen inleddes med Mellobubbel hemma hos Jacob och Linda sen tog vi pendeln till Solna för en kort promenad till arenan. Vilken skillnad mot att sitta hemma framför TVn. Ja visst ser man sämre, men ljudet och upplevelsen är ju något helt annat. När man var där så var alla låtar helt plötsligt bra. 

Den blinkande hatten och boan måste ju självklart på och sen var det bara att hänga med i stämningen.




Och där har vi Zara Larsson också!

Vann rätt låt? Njae... jag vet inte. Vi hade flera favoriter... Mariette, Nano, Wiktoria, Boris och Jon Henriks låt som också växte efterhand. Den var mäktig att lyssna på där på plats men Robin Bengtsson hade ett bra framträdande så visst...

Jag hade fasat lite för hur det skulle gå att ta sig hem från arenan eftersom jag har hört så mycket kring att det funkat dåligt med transport därifrån med alla människor men det var inget problem. Visst lite kö på bron innan spärrarna till pendeln men sen flöt det på och vi var hemma exakt en timme efter att sändningen var slut och då var vi ändå kvar en stund efter att det var slut. En mysig kväll!

Nu har P tagit med sig tjejerna ut till Bromma för en flygtur ner till ön. Jag ska nog ta en sväng på stan tror jag. Lite nytt till garderoben skulle verkligen behövas. Och i kväll ska de där garderobsdörrarna upp också. P och Jacob får hålla i det projektet... inget för mig med mitt dåliga tålamod.

Ha en fin söndag i det soliga vårvädret!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images