VACKER VÄXT...

maj 07, 2017



Kronärtskockor är så vackra tycker jag och just att de är en växt och ingen grönsak är ju lite speciellt. De här ska snart tillagas men så länge så får de ligga där på det stora fatet och bara vara snygga!

Så försvann den här veckan och helgen i ett swish bara. Det är en intensiv period nu men trots det så såg jag till att prioritera att gå till gymet i veckan. Nu SKA jag hålla i det. Så är det bara! I fredags efter jobbet var vi så trötta och orkade inte ställa oss och röra i grytorna så vi gick ner till Stockholm Tapas här runt hörnet och åt middag. Det var sååååå gott. Enkelt ställe och servicen kan vara lite ojämn men maten är gudomlig och man får hur mycket som helst för pengarna. 

I helgen har jag mest sprungit omkring på stan tycker jag. Jag har unnat mig saker som jag har sparat till länge och sen är det visst någon som fyller år i morgon :-). 

I går kväll fick vi umgås med vår älskade Johannes och kvällen/natten slutade med musikquiz i vanlig ordning. Tävlingen tog aldrig slut så idag har jag varit lite trött på förekommen anledning... Jag lagade en ny asiatisk rätt som var supergod. Återkommer med receptet. 




Nä nu ska det smidas lite planer inför morgondagens firande.

Ha en fin söndagskväll!

KRAM!


You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images