FAVORIT...

juni 11, 2017



Det här är en av mina absoluta favoriter när det gäller rosévin. Hur mycket den vackra flaskan påverkar ska jag låta vara osagt men att få sippa på ett glas torrt rosé är oslagbart när solen och värmen gör entré, eller hur!




Ja idag gjorde jag då ett tappert försök till att hitta årets bikini men det gick åt skogen. Det jag tycker är snyggt är för smått och det som passar är fult... Blääää vad det här är trist. Nya tag i veckan som kommer. Tänkte att jag skulle slippa ta mig in till city men det är nog bara att bita i det sura äpplet och promenera ner. En kväll efter jobbet borde det i alla fall vara lite mindre folk på stan än på en helg. Nytt försök i morgon kanske...

Och ny jobbvecka i morgon. Tänk att jag redan varit på mitt nya jobb i 3,5 månader. Det känns som att jag alltid jobbat där och det är ju ett gott betyg. Visst är det ff så att jag springer på saker som är nya för mig och framförallt nya människor men det känns som att jag har knäckt koden till själva jobbet nu i alla fall. Känns skönt att kunna leverera igen. 

Men idag är det söndag och ledigt och hoppas att ni har en lika lugn och skön dag som jag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images