FRUKOST PÅ TRAPPAN...

juli 20, 2017



Att få sitta på vår trappa till stugan och äta frukost är något som jag ofta drömmer om på vintrarna när vinden och snön viner utanför fönstret. Det är bland det första jag gör när jag kommer hit på landet... jag sitter där på trappan och filosoferar och löser livets alla gåtor :-).

Men rätt snabbt flyttar jag upp till bordet för om sanningen ska fram så är det inte så bekvämt att sitta där några längre stunder...




I kväll kommer hela La Familia hit. Ska bli mysigt att träffa alla igen och fira allas födelsedagar som vi missat de senaste månaderna... och fira min lite i förskott :-).

Allt är förberett och klart så vi får väl se om det blir en sväng till stranden idag också eller om det blir någon liten utflykt. 

Underbara sommardagar, eller hur?

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images