DET HÄNDER GREJER I TOFTA...

oktober 01, 2017



Här händer det grejer...Vi fick några bilder från byggaren och min mamma och det rullar ju på bra där nere på ön. Helst skulle jag ju vilja vara på plats och följa allt dag för dag men vi får i stället stämma av saker via telefon. Det funkar ju rätt bra det också.

I det där lilla huset ska det få plats ett allrum, ett sovrum, ett sovloft och på sikt även ett litet badrum och kök. Svårt att tro idag att allt detta ska få plats på denna lilla yta.




Saknar hösten i Tofta. Det är så mysigt att vara där ute den här tiden på året. Det är något med lugnet och dofterna som tilltalar mig och jag älskar doften av brinnande lövhögar. Det är höst för mig...

Men nu är vi i Stockholm och här skiner solen så det blir en sväng ut i det fina vädret idag.

Ha en skön söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images