ÄLSKAR SYRENTIDER...

maj 25, 2018




Åhhh vad det är härligt med syrener! Förra året missade vi syrenerna eftersom vi var kvar i Stockholm vid den här tiden men i år lyckades vi pricka in blomningen mitt i prick. Vår häck var alldeles nyplanterad när vi köpte stugan för 6-7 år sedan och nu är den alldeles vildvuxen. Förmodligen borde vi göra något åt den, typ klippa ner den eller något men vi drar lite på det. Det är ju så fint när den är sådär stor och yvig och skyddar mot insyn.

Just nu doftar det ljuvligt här inne!






Nu har vi checkat ut från den här jobbveckan och för första gången på länge så känner jag mig riktigt i fas så att jag kan gå hem från jobbet och känna att jag inte har något viktigt som jag måste fixa direkt på måndag morgon. När man är ny på ett jobb så tar det ju lite tid innan man får ordning på saker och ting men det känns som att det planar ut nu. Skön känsla!

Apropå att plana ut. Det är precis vad vi gör i kväll. Vi hade lite planer på att måla men nix pix... vi har nu bytt ut målningen mot lite skön loungemusik och ett glas rosé i solen. Klokt av oss, eller hur? Nu ska vi tända upp grillen och och i kväll bjuds det på kyckling med krossad färskpotatis och grillade grönsaker. 

Ha en underbar kväll och vad roligt att ni är så många som tittar in. Ni som är nya... Varmt välkomna hit. Är så glad för att ni är här!!!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images