EN FAVORITBUTIK I VISBY...

november 04, 2018



Hej Hej!

Vaknade upp till en solig söndagsmorgon. Så härligt ju och det är något visst med att blicka ut över takåsarna en solig morgon.

Något annat som är härligt så är det en av min absoluta favoritbutiker i Visby; Friendh´s. Jag måste alltid ta minst en sväng hit när jag är hemma på ön för att kolla in alla fina grejer som de alltid har inne i butiken. Numer kan man shoppa loss i deras webbshop också. Good för me...

Självklart kom jag därifrån med en kasse och vad som låg i den ska jag visa er så småningom.




Härlig är också fina Annelie som äger butiken. Hon är alltid så snygg och glad och har alltid toppentips på vad man kan tänkas passa i.





Alltså, de här kavajerna från Mos Mosh... jag dööööör så snygga...






Nu fick ni bara se damsidan men den andra delen av butiken är för herrar. Är ni Visby så är ett besök här ett måste!

Idag ska Per på fotboll med vänner och jag ska umgås med mina juveler; både de stora och de små. Inte Vendela förstås, hon är hemma i sitt Västerås men de andra kommer hem hit mot kvällen på söndagsmiddag. Längtar så efter dem nu!

Ha en fin söndag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images