VEGANSK CHOKLAD I SNYGGASTE FÖRPACKNINGEN...

november 02, 2018


Inlägget innehåller reklamlänkar.


Hej på er!


När jag var på bloggträff häromveckan så hade Pernilla som ordnade med allt också fixat en finfin goodiebag till oss tjejer. Bland annat så fick vi choklad från Goodiogoods och Beriksson och hur snygg är inte den förpackningen! Och för att inte tala om hur god chokladen är. Tog mig en liten bit till förmiddagsfikat idag och jag känner direkt att den där kommer inte att bli särskilt långvarig här hemma... En riktigt bra "gå-bort-på-middag-present" är det också. Lyxigt som bara den!

Ännu en ledig dag har jag här på landet och idag ska jag nog bara läsa och kolla på film. Det är sällan jag hinner med det några längre stunder. Det bli mest att jag klämmer in det när jag får en liten stund över. En liten promenad ska jag också få till tänker jag och sen mot kvällen är det dags att möta upp mysiga tjejer på en AW inne i Visby. Per ska också på AW med några av sina gotlandskompisar vilket är toppen för då kan vi ta oss hem tillsammans. Det är ju lite meck att ta sig hem till landet när man ska ut på galej om kvällarna.

Ha en fin fredag!

KRAM!

You Might Also Like

0 kommentarer

Like us on Facebook

Flickr Images